Thursday 4 December 2008

Haha..entahla..entahla..

entahla..entahla..aku pun tak tahu nak cakap apa. bukan bermaksud aku tak boleh bercakap tapi sebab aku memang nak jadi bloggers dari awal tp disebabkan kemalasan yang terlampau so aku baru buat satu komen je. hahahaha. tapi takpe. aku pun baru je habis exam pagi tadi. exam level 5 bahasa korea. sebab apa aku start lepas level 5 habis. kenapa tak start masa level 3 ke 4 ke? sebab JPA punya pointer ambik sampai level 5 je. so level 6 nanti boleh a aku lepak2 sikit. so insya Allah start hari ni aku akan start berblogging. huhu. anyway, good luck untuk aku and sesape je la yg sudi lawat page aku ni. haha. peace.

2 comments:

hanif said...

ah ko....alasan...
lawa blog..
selamat maju jaya...

FA|KAS said...

ok le tu...den pun baru gak berblog ni...blog tuk download mcm2..leh kita tukar2 link