Tuesday 30 December 2008

"Sugo"

Dapatkan Mesej bergambar disini
Dapatkan Mesej bergambar disini


Salam

Selamat Tahun Baru. Tahun Masihi. 2009. Huhu. Aku ingat nak post time tahun baru nanti tapi takpe la aku post yang ni awal sikit. Just nak promote abang aku buat testi ni ha. huhu. Memang smart gak a. Sugo untuk abang aku. Sugo ni maksudnya "telah bekerja dengan keras". Lebih kurang camtu la maksud dia. Sugo ni biasanya guna kat orang yang dah bekerja keras untuk hasilkan sesuatu kerja. Biasanya lepas orang dah siap buat kerja, kita sama ada kutuk or beri pujian. Tapi Sugo ni adalah alternatif lain selain kutukan atau pujian. Anyway, aku stop dulu kat sini. Esok ada exam Toron(debate) pulak. Adusss. Lain hari aku sambung.

형, 수고하셨습니다~!!
(hyeong, sugo hasheoss semnida)
[bro, well done]

keh3

Salam

No comments: