Monday 29 March 2010

Aku di-tagged

Salam. Aku baru perasan aku telah di tagged oleh blog seseorang. Disebabkan aku sayang beliau, maka aku terima aku di tagged dan berikut adalah hasilnya.

Siapakah diri anda di rumah?
- anak bongsu yang awesome. true story

Siapakah diri anda di samping rakan?
- kawan, rakan, sahabat yang diperlukan waktu susah senang. seorang yang awesome. true story

5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai
1. sahabat lelaki yang punya fikir yang sama, minat yang sama, sekepala senang cerita.

2. pergi Mekah (haji dan umrah)

3. Jadi lecturer yang bertaqwa

4. Membongkar sejarah asal usul Melayu

5. Kahwin dengan wanita yang sekufu, yang memahami

Siapakah nama pasangan anda?
 - den single.

Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
1. sweet
2. senyuman manis
3. manja
4. suka cerita p ramlee
5. memahami
6. (optional) sudah pastilah yang boleh jadi isteri yang mampu mendidik anak-anak dengan baik.

Bilakah tarikh anda couple?
 - couple tu apa?

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
 - berpisah

Lagu tema cinta anda
- ada kat youtube. search

Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
- tak perlu

Tag 10 rakan yg lain
- tak nak tag. cukup

6 comments:

Pieja said...

ko sayang aku ek..heeeheeeheeehee

Abu Abdullah said...

of coz

saya said...

mungkin lagu tema tu aku thu..

Abu Abdullah said...

lgu pe? spe anda?

saya said...

axl: andai dapat kuundur masa (lebih kurg mcm ni kot)

Abu Abdullah said...

owh. bkn2. haha